درآمدي بر قالي شويي آنلاين
با گسترش تکنولوژي و توسعه روزافزون آن، تجارت و فروش دستخوش تغييرات بسياري شد و به مرور زمان عرضه محصولات تغييرات بسياري يافت. اين تغييرات به تدريج باعث ايجاد سبک جديدي در داد و ستد شد که به تجارت الکترونيک نيز شهرت يافت.
تجارت الکترونيکي همانند تجارت سنتي بر تقاضاي مصرف کنندگان استوار است. با گسترش روزانه تکنولوژيهاي مبتي بر اينترنت، تجارت الکترونيک توسعه بسياري يافته است. در اين ميان ظهور سايتهاي تجاري همانند فيسبوک، آمازون و يا سايتهاي شخصي به محرک مهمي براي تجارت الکترونيک مبدل شدهاند. به طور کلي بايد اذعان داشت در سالهاي اخير ساختار بازار تغيير يافته و فرصتهايي متفاوتي براي کسب و کارهاي گوناگون فراهم آمده است. به طوري که براساس آمار تجارت جهاني در سال 2016 بيش از 80% مردم جهان قادر به استفاده از اينترنت و فروشگاههاي اينترنتي ميباشند.
قاليشويي فارسي , قاليشويي در شريعتي
در سالهاي اخير صنايع و بنگاههاي گوناگون، درصدد افزايش درآمد خود با استفاده از قابليتها و مزاياي تجارت الکترونيک، به اين نوع تجارت سوق پيدا کردهاند. از جمله اين نوع کسب و کارها، ميتوان به فرش اشاره داشت. از آنجايي که فرش دامنه تجارت وسيعي اعم از ماشيني و دستباف را شامل ميشود و هر يک داراي زمينههايي همانند مرمت، قاليشويي و فروش است، امکان بهرهبرداري آن در تجارت الکترونيک وجود دارد. به عبارت ديگر ابزار و رسانههاي جديد بسترهاي تازهاي را پيش روي فرش گذارده است تا بخشي از روشهاي سنتي توليد، تجارت، صادرات و نيز مسائل بازاريابي و سليقهيابي را ارتقاء و بهينه سازد. از آنجايي که اين صنعت مشتقات و مراحل توليدي و تکميلي گوناگوني دارد، هر يک به تنهايي قابليت ارائه در قالب تجارت الکترونيکي دارد. يکي از اين حرفهها انجام دريافت و پذيرش شستوشوي فرش به صورت الکترونيکي است.
مطالب مرتبط :
درباره این سایت